Sèries




Hi haurà tercera temporada de Merlí?

La segona temporada de la sèrie catalana més vista de TV3 va donar per finalitzada el 12 de desembre amb el vint-i-sisè capítol Boeci

En aquest   capítol van quedar molts temes oberts, per exemple, la mort dun membre daquesta sèrie

Com us podeu imaginar el munt de temes que han quedat oberts necessiten una tercera temporada com a mínim. Al principi no estava confirmada, però afortunadament el dia 10 de gener, una pàgina de la xarxa social dInstagram, va pujar un article que donava confirmada la tercera temporada, però que hauríem desperar fins a setembre de 2017. 

Amb moltes ganes i intriga tots els peripatètics haurem desperar per saber com es tanquen tots els temes oberts, però com bé diu el refrany: lo bo es fa esperar.

Mentre es fa lespera podríeu reemirar-vos les anteriors temporades, per fer-ho podeu anar al canal de You tube de TV3 on estan tots els capítols penjats en HD.

IQuè, peripatètics,Vosaltres  esteu preparats per la tercera temporada?

Article escrit per: Ona Àvola


RESPONEM A LA PREGUNTA: 

SÍ QUE HI HAURÀ MERLÍ


El dia 3 de març, la pàgina oficial d’Instagram ha anunciat novetats per aquesta tercera temporada que s’aproxima al setembre. Per tant, ja tenen els guions que es començaran a rodar en aquests últims mesos.

El nostre peculiar professor de Filosofia preferit (en Merlí) es  quedarà una mica descol·locat perquè la Silvana, la nova professora que arribarà i coneixerem en aquesta nova temporada, es quedarà amb tota la simpatia dels alumnes, i qüestionarà el lideratge de la seva reputació.

Tampoc ens trobarem el fill d’en Merlí (en Bruno) ja que continuarà a Roma. Però tot i això la Filosofia seguirà sent el més important de la sèrie.

Uns dels pensadors que tindrem en l’assignatura del Merlí seran, per exemple, Hannah Arendt, Albert Camus i Karl Marx.


Lamentablement, recordem que aquesta tercera entrega serà la considerada com el desenllaç de la sèrie

Article escrit per Ona Ávola i Ariadna Samaniego

HAWAI 5.0

Una de las series más vistas de hoy en día: “HAWAI 5.0”


Hawai5.0, en versión original Hawai Five-0, es una serie de televisión de crimen y drama norteamericana. Se estrenó el 20 de septiembre de 2010 y actualmente se sigue emitiendo en el canal Cuatro, Fox, Divinity y Energie. Esta serie tiene seis temporadas completas.

Es un remake de la serie de televisión original del 1968 – 1980 que trataba de lo mismo, pero con algunos cambios.

La serie trata de un equipo de policía: “El 5.0”que averigua robos, especialmente, asesinatos y crímenes en el estado de Hawai.

El “5.0” está formado por el capitán Steve McGarret, interpretado por Alex O'Loughlin, el inspector Danny Williams, también llamado “Danno”, interpretado por Scott Caan, el teniente Chim Ho Kelly ,interpretado por Daniel Dae Kim i, por último, la agente Kono Kalakawa, interpretada por Greace Park.

Esta serie la recomendamos para aquella gente que le guste especialmente el misterio, la aventura y un poco el romance. Pero sobretodo queremos que os apuntéis a ver esta magnífica serie con nosotras y con la gente restante que la mira con muchísimas ganas de aprender y pasar un rato muy alegre.

¿Qué decís, os apuntáis o no?

Artículo escrito por Maria Umbert y Ariadna Samaniego



THE FLASH (DC COMICS)

“The Flash” es una serie norteamericana basado en el cómic de DC con el mismo título.
Fue creada el 21 de octubre de 2014 por Greg Berlanti, Andrew Kreisberg y Geoff Johns para la cadena The CW. Actualmente tiene tres temporadas y está previsto que se estrene la 4ª temporada en octubre de 2017.

¿De qué va esta serie?


Cuando Barry Allen tenía 11 años, su madre fue asesinada en un extraño y terrorífico incidente  y  donde su padre fue falsamente culpado del asesinato. Lo adoptó el detective Joe West.

Ahora Barry se ha convertido en un brillante investigador CSI, cuyo objetivo es resolver el asesinato de su madre. Durante una presentación pública, que sale horriblement mal ,provoca una fuerte tormenta y Barry es alcanzado por un rayo dejándolo 9 meses en coma. Cuando se despierta, descubre que tiene el poder de súpervelocidad. Pero pronto descubre que no es el único que posee estos poderes, y la otra persona no los está usando para hacer el bien. Así que Flash (sobrenombre que se pone) TIENE QUE SALVAR EL MUNDO.


Artículo escrito por Carla Laguarda y Vinyet Coll



JUEGO DE TRONOS

Juego de tronos es una de las series más vistas por los aficionados a las novelas o series de fantasía. Fue creada por el director estadounidense George R.R Martin en el año 1996. La novela o serie se caracteriza por su estética medieval.

Ganó los premios de:

·         Locus en el año 1997, en la categoría de mejor novela de fantasía.
·         Hugo en el año 1997, a la mejor novela corta” la sangre del dragón”
·         Ignotus en el año 2003, en la categoría de mejor novela extranjera.

Tambien fue nominado al premio de Word fantasy de 1997.Fue estrenada en España en el año 2011 y tiene lugar en el continente ficticio de poniente.

Es una serie bastante entretenida y muy intensa y por ese motivo la recomiendo a gente que le gusten las series de fantasía. No es recomendable que niños menores de 6 años lo vean porque algunas de las escenas son de miedo.

Artículo escrito por Paula Navarro



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada